مای پیکس لاو | فیلم و عکس | خبر و سرگرمی

کلمات کلیدی

دانلود فیلم 50 کیلو آلبالو

گلچین مولودی نیمه شعبان و ولادت امام زمان(ع) + دانلود

دانلود مولودی 96 میلاد امام مهدی(عج)

سلام بمبئی در کانال تلگرام

آدرس سایت سهام عدالت

دانلود قسمت هفدهم سریال کرگدن

دانلود قسمت هفدهم 17 سریال کرگدن

دانلود قسمت 17 سریال کرگدن

دانلود سریال کرگدن قسمت هفدهم 17

Kargadan Series ُS01E17

دانلود قسمت سوم سریال کرگدن

دانلود قسمت سوم 3 سریال کرگدن با کیفیت عالی HD

دانلود قسمت 3 سریال کرگدن

دانلود رایگان قسمت سوم ۳ سریال کرگدن

سریال مانکن قسمت 11

دانلود قسمت یازدهم 11 سریال مانکن

فیلم پارادایس

دانلود فیلم پارادایس کامل

دانلود فیلم پارادایس بدون سانسور

دانلود فیلم پارادایس با کیفیت 1080p

دانلود فیلم پارادایس

دانلود رایگان فیلم پارادایس

فیلم جاده قدیم

دانلود رایگان فیلم جاده قدیم

دانلود قسمت بیست و پنجم 25 سریال نهنگ آبی

دانلود قسمت 25 سریال نهنگ آبی

دی جی ظفر علی

دانلود آهنگ کامل ظفر علی

بی قرارم کردی تو شکارم کردی

دانلود قسمت 11 سالهای دور از خانه

آخرین نظرات
  • ۱ دی ۹۸، ۱۳:۴۸ - مشاوره خانواده
    :)
  • ۲۲ مرداد ۹۸، ۱۱:۰۷ - خشکشویی در کرج
    عالی
  • ۰
  • ۰

میزان اینترنت مصرفی تماس صوتی تلگرام چقدر است؟

میزان حجم مصرف اینترنت هنگام تماس صوتی تلگرام چقدر است؟

تماس صوتی تلگرام چقدر اینترنت مصرف می‌کند؟

میزان اینترنت مصرفی تماس صوتی تلگرام چقدر است؟


اگر از تماس صوتی تلگرام استفاده می کنید و می خواهید بدانید که چقدر از حجم اینترنت شما کاسته می شود, این مطلب را بخوانید.


روش آگاهی از حجم مصرف اینترنت هنگام تماس صوتی تلگرام

تلگرام از دهم فروردین سرویس صوتی رایگان خود را راه اندازی کرد.‌ این سرویس (بیست و پنجم فروردین ماه) به ایران رسید اما برخی کاربران ایرانی فقط دریافت کننده تماس بودند و نمی توانستند به کاربران دیگر زنگ بزنند. کاربران ایرانی از (شنبه) توانستند به آسانی با سایر کاربران این شبکه در سراسر دنیا تماس صوتی رایگان برقرار کنند.

** به روز رسانی تلگرام؛ نخستین گام برای برای فعال سازی تماس صوتی

پس از به روز رسانی آخرین نسخه برنامه، لازم است یکی از افرادی که قابلیت تماس صوتی برای وی فعال شده است با شما تماس بگیرد. پس از آن شما می‌توانید از قابلیت تماس صوتی روی تلگرام خود استفاده کنید.البته تا چند ساعت آینده بدون نیاز به این روند، آیکون تماس برای همه کاربران اضافه می شود.


** استفاده از تلگرام صوتی چه اثری بر بسته های اینترنتی دارد؟

اکنون کاربران ایرانی با این پرسش روبرویند که استفاده از تلگرام صوتی چه اثری بر بسته های اینترنتی آنان دارد. برخی نگران آنند که با استفاده از این مزیت، میزان مصرف داده اینترنت آنها یکباره افزایش یابد.

به گفته کارشناسان، کیفیت تماس صوتی و حجم اینترنتی که مصرف می کنید به مدت زمان اتصال بستگی دارد؛ به گونه ای که در یک تماس صوتی یک دقیقه ای حدود ۳۶۰ کیلوبایت حجم مصرف می شود.

*راهکار آگاهی از مصرف داده

برای آنکه از مصرف داده خود در تماس صوتی تلگرام آگاه شوید کافی است به قسمت تنظیمات تلگرام رفته و در بخش داده و ذخیره (Data and Storage) آمار مصرف داده (دیتا) اعم از دیتای همراه، وای.فای یا رومینگ خود را به تفکیک بینید و آن را مدیریت کنید.

کیفیت تماس صوتی و در نتیجه حجم مصرفی در هر دقیقه به برقراری ارتباط (کانکشن) اینترنت شما بستگی دارد.

آزمایشی که در بستر اینترنت با حجم ۲مگابایت انجام گرفته است نشان می دهد یک دقیقه تماس صوتی، حدود ۳۶۰ کیلوبایت حجم اینترنت را مصرف کرد (۲۰۰ کیلوبایت صدای ارسالی و ۱۶۰ کیلوبایت صدای دریافتی) که به گفته کارشناسان، این میزان اندک و به صرفه به حساب می‌آید.

اگر فکر می‌ کنید مصرف دیتای تماس‌ها زیاد است، می‌ توانید با مراجعه به تنظیمات تلگرام و بخش Data and Storage Settings، گزینه‌ Use Less Data را فعال کنید تا با کاهش نامحسوس «کیفیت صدای شما» در تماس، حجم مصرفی نیز کاهش یابد.

با روشن کردن این ویژگی، حجم دیتای ارسالی یعنی صدای ما، از ۲۰۰ کیلوبایت به ۱۶۰ کیلوبایت کاهش می یابد.










میزان حجم مصرف اینترنت هنگام تماس صوتی تلگرام چقدر است ...

seemorgh.com › سرگرمی › چه خبر از کجا ؟ › بیشتر بدانیم
۲۲ ساعت پیش - اگر از تماس صوتی تلگرام استفاده می کنید و می خواهید بدانید که چقدر از حجم اینترنت شما کاسته می شود, این مطلب را بخوانید.
۲۱ ساعت پیش - اگر از تماس صوتی تلگرام استفاده می کنید و می خواهید بدانید که چقدر از حجم اینترنت شما کاسته می شود, این مطلب را بخوانید.

میزان اینترنت مصرفی تماس صوتی تلگرام چقدر است؟ - ...

https://beroozresani.com/news/technology/item/819-data-usage-of-telegram-call.html
میزان اینترنت مصرفی تماس صوتی تلگرام چقدر است؟ ... کیفیت تماس صوتی، و در نتیجه حجم مصرفی در هر دقیقه به کانکشن اینترنت شما بستگی خواهد ... همواره و تحت هر شرایطی در مصرف دیتای خود در هنگام تماس صوتی تلگرامی صرفه جویی کنید.
۴ روز پیش - ایران آنلاین-تماس صوتی تلگرام چقدر اینترنت مصرف می‌کند؟ : : شاید برای شما هم سؤال باشد که برقراری تماس صوتی از طریق تلگرام چه میزان از حجم اینترنت شما را مصرف می‌کند. ... صدای ارسالی و ۱۶۰ کیلوبایت صدای دریافتی را شامل شده است. ... صدا هنگام مکالمه کاهش می‌یابد و در نتیجه حجم مصرف اینترنت نیز کمتر ...

چگونه از حجم مصرف اینترنت هنگام تماس صوتی تلگرام آگاه ...

khabarfarsi.com/u/36473039
۴ روز پیش - چگونه از حجم مصرف اینترنت هنگام تماس صوتی تلگرام آگاه شویم؟ ... ی تلفن همراه استفاده کرده است و همچنین میزان مصرف هر اپ به صورت مجزا چقدر .

چگونه از حجم مصرف اینترنت هنگام تماس صوتی تلگرام آگاه ...

khabarfarsi.com/u/36483135
۳ روز پیش - تماس صوتی تلگرام چقدر از حجم اینترنت شما را می خورد؟ ... میزان از داده ی تلفن همراه استفاده کرده است و همچنین میزان مصرف هر اپ به صورت مجزا چقدر .

چگونه مصرف حجم اینترنت خود در هنگام تماس صوتی تلگرام را ...

tarfandha.net/کاهش-مصرف-اینترنت-در-تماس-صوتی-تلگرام/
۵ روز پیش - چگونه مصرف حجم اینترنت خود در هنگام تماس صوتی تلگرام را کاهش دهیم؟ ... معنی است که تلگرام به میزان اصلی، از دیتای اینترنت شما مصرف کند.

- میزان حجم مصرف اینترنت هنگام تماس صوتی تلگرام چقدر ...

www.chekhabar.ir/.../میزان-حجم-مصرف-اینترنت-هنگام-تماس-صوتی-تلگرام-چقدر-اس...
اگر از تماس صوتی تلگرام استفاده می کنید و می خواهید بدانید که چقدر از حجم اینترنت شما کاسته می شود, این مطلب را بخوانید.

تماس صوتی تلگرام برای کاربران ایران فعال شد - زومیت

www.zoomit.ir/2017/4/8/154798/telegram-voice-call-now-in-iran/
۱۹ فروردین ۱۳۹۶ ه‍.ش. - دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۶ رضایت مشتریان سایپا بالاترین میزان رشد را در میان .... گزینه ی تحت عنوان Call نیز به منوی کناری تلگرام اضافه شده است که می توانید ... کیفیت صدا در تماس‌های صوتی به‌صورت هوشمند و بر اساس "سرعت اینترنت شما" ... همانطور که گفته شد کیفیت تماس صوتی، و در نتیجه حجم مصرفی در هر ...
میزان حجم مصرف اینترنت هنگام تماس صوتی تلگرام چقدر است؟ اگر از تماس صوتی تلگرام استفاده می کنید و می خواهید بدانید که چقدر از حجم اینترنت شما کاسته می ...

میزان مصرف اینترنت تماس صوتی تلگرام مشخص شد | تهران پرس

tehranpress.com/fa/news.../میزان-مصرف-اینترنت-تماس-صوتی-تلگرام-مشخص-شد/
اما شاید بسیاری از آنها ندانند که مکالمه تلگرامی چه میزان از حجم اینترنت آنها را مصرف می‌کند. ... که 200 کیلوبایت صدای ارسالی و 160 کیلوبایت صدای دریافتی را شامل شده است. ... با فعال شدن این گزینه، کیفیت صدا هنگام مکالمه کاهش می‌یابد و در نتیجه حجم مصرف اینترنت نیز کمتر ... تماس صوتی تلگرام چقدر اینترنت مصرف می‌کند؟
۳ روز پیش - میزان اینترنت مصرفی تماس صوتی تلگرام چقدر است؟ ... انجام داده شد ۱ دقیقه تماس صوتی، حدودا ۳۶۰ کیلوبایت حجم مصرف کرد (۲۰۰ کیلوبایت ... و تحت هر شرایطی در مصرف دیتای خود در هنگام تماس صوتی تلگرامی صرفه جویی کنید.

کاهش مصرف حجم اینترنت به هنگام تماس صوتی در تلگرام - ...

https://www.tarfandestan.com/1396/01/27/use-less-data-telegram-calls.html
۳ روز پیش - طبیعی است که این تماس صوتی، میزانی از حجم اینترنت شما را مصرف می‌کند. اگر مایلید میزان مصرفی ترافیک اینترنت شما به هنگام تماس صوتی ...

مقدار حجم مصرف اینترنت هنگام تماس صوتی اپلیکیشن ...

www.serze.com/مقدار-مصرف-اینترنت-هنگام-تماس-صوتی-3220381/
۱۴ ساعت پیش - میزان حجم مصرف اینترنت هنگام تماس صوتی تلگرام چقدر است؟ اگه از تماس صوتی اپلیکیشن تلگرام بهره میگیرید و می خواهید بدانید که چه مقدار از ...

میزان حجم مصرف اینترنت هنگام تماس صوتی تلگرام چقدر است؟

reportnews.ir › سرگرمی › چه خبر از کجا ؟ › بیشتر بدانیم
۲۲ ساعت پیش - اگر از تماس صوتی تلگرام استفاده می کنید و می خواهید بدانید که چقدر از حجم اینترن.

الف - تماس صوتی تلگرام چقدر اینترنت مصرف می‌کند؟

alef.ir/vdca0unyw49niy1.k5k4.html?462470
شاید برای شما هم سؤال باشد که برقراری تماس صوتی از طریق تلگرام چه میزان از حجم اینترنت شما را مصرف می‌کند. برای گرفتن پاسخ این سؤال مطلب زیر را بخوانید.

چطور میزان حجم استفاده شده از اینترنت را بررسی کنیم تا ...

www.zoomit.ir/.../how-to-monitor-your-internet-usage-so-you-dont-exceed-your-data...
۲۷ تیر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - تلفن هوشمند / تبلت · آموزش خودرو · کامپیوتر · اینترنت و وب · صوتی و ... بسیاری از سرویس دهنده های اینترنت حجم مشخصی را برای سرویس های ... می کند و جزئیات بسیار کاملی را از پهنای باند استفاده شده در اینترنت به کاربر ارائه می دهد. ... مشکل تماس صوتی تلگرام در اپراتورها برطرف شد؛ جوابیه همراه اول و ایرانسل ...

تماس صوتی تلگرام چقدر اینترنت مصرف می‌کند؟ - پارسینه

www.parsine.com/fa/news/.../تماس-صوتی-تلگرام-چقدر-اینترنت-مصرف-می‌کند
شاید برای شما هم سؤال باشد که برقراری تماس صوتی از طریق تلگرام چه میزان از حجم اینترنت شما را مصرف می‌کند. برای گرفتن پاسخ این سؤال مطلب زیر را بخوانید.

میزان اینترنت مصرفی تماس صوتی تلگرام چقدر است؟ - ...

https://beroozresani.com/news/technology/item/819-data-usage-of-telegram-call.html
حال که این قابلیت فوق العاده تماس صوتی تلگرام فعال شده است و هر کاربری با هر ... کیفیت تماس صوتی، و در نتیجه حجم مصرفی در هر دقیقه به کانکشن اینترنت شما ...

روش های بررسی حجم مصرف شده اینترنت - برسام

barsam.ir/روش-های-بررسی-حجم-مصرف-شده-اینترنت/
۱ مرداد ۱۳۹۰ ه‍.ش. - بسیاری از سرویس دهنده های اینترنت حجم مشخصی را برای سرویس های مختلف ... کار می کند و جزئیات بسیار کاملی را از پهنای باند استفاده شده در اینترنت به کاربر ارائه می دهد. ... نوشته بعدیپرفروش ترین گوشی های سامسونگ در بازار تلفن همراه ...... میخواستم بدونم, هر استیکر تلگرام چقدر از حجم اینترنتو کم میکنه ؟

تماس تصویری و تماس تلفنی در وایبر و اسکایپ چقدر از حجم ...

javabyab.com/.../تماس-تصویری-تماس-تلفنی-وایبر-اسکایپ-چقدر-ترافیک-اینتر...
۹ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - تماس تصویری و تماس تلفنی در وایبر و اسکایپ چقدر از حجم ترافیک اینترنت را مصرف میکند؟ → قبلی ... در برنامه هایی مثل وایبر سرور از چه طریق به کلاینت پیام ارسال میکند؟ سوال 1 سال ... کم شدن زود حجم اینترنت. سوال 1 سال ...

مقدار مصرفی حجم اینترنت از برنامه های پیام رسان , تلگرام , ...

forum.softgozar.com › اینترنت › سایر مباحث عمومی اینترنت
۲۷ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - 3پست
در این سال ابزارهای پیام‌رسان اینترنتی از جمله واتس‌اَپ، تلگرام، وایبر و. ... کاربران هر یک دقیقه که با اسکایپ تماس تلفنی برقرار کردند به طور میانگین 375 کیلوبایت داده مصرف شد ... محیطی عالی را برای هر نوع چتی فراهم میکند .

آیا واقعا تماس صوتی با واتس آپ با اینترنت موبایل به صرفه ...

itcrowd.ir/1394/02/08/آیا-واقعا-تماس-صوتی-با-واتس-آپ-با-اینترن/
۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آیا واقعا تماس صوتی با واتس آپ با اینترنت موبایل به صرفه است؟ ... طبیعی است که بسیاری بخواهند از آن برای تماس‌های صوتی رایگان نیز بهره ببرند. ... باشد اما با تعرفه آزاد اینترنت دیتای موبایل تماس تلفنی مخصوصا تماس های درون ... اینترنت همراه یا اینترنت وای فای هزینه‌ها بسیار کم و قابل چشم پوشی خواهد بود.

چگونه مصرف حجم اینترنت را در اینستاگرام و در هنگام استفاده ...

www.mizanonline.ir/.../چگونه-مصرف-حجم-اینترنت-را-در-اینستاگرام-و-در-هنگام-است...
۲۳ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - چگونه مصرف حجم اینترنت را در اینستاگرام و در هنگام استفاده از دیتا کاهش دهیم؟ ... دیتای سیم کارت تلفن همراه استفاده می‌کنید شاید از مصرف بالای اینترنت گلایه داشته باشید. ... این عملیات همچنین باعف می‌شود برخی تصاویر هنگام ورود به ... باعث مصرف زیاد اینترنت هنگام استفاده از اینستاگرام و تلگرام شده و تعداد ...

تماس صوتی تلگرام چقدر اینترنت مصرف می کند؟ - باشگاه ...

khabarfarsi.com/u/36427888
۴ روز پیش - از بازیابی شماره تلفن های همراه تا برنامه ای برای تشخیص دست خط ... 8-میزان مصرف اینترنت تماس صوتی تلگرام مشخص شد شاید برای شما هم سؤال باشد که ... تماس صوتی از طریق تلگرام چه میزان از حجم اینترنت شما را مصرف می کند.

تماس صوتی تلگرام چقدر اینترنت مصرف می‌کند؟ - رویداد ۲۴

rooydad24.com/12949545/تماس_صوتی_تلگرام_چقدر_اینترنت_مصرف_می_کند
۱ روز پیش - شاید برای شما هم سؤال باشد که برقراری تماس صوتی از طریق تلگرام چه میزان از حجم اینترنت شما را مصرف می‌کند. برای گرفتن پاسخ این سؤال مطلب ...

پرمصرف ترین اپلیکیشن های رایگان برقراری تماس صوتی ...

digiato.com/article/2015/04/04/پرمصرف-ترین-اپلیکیشن-های-رایگان-برقرا/
۱۵ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اپلیکیشن های تماس های صوتی رایگان که برای برقراری این منظور از داده ... ها هم نمی توانند از هزینه تماس های طولانی مدت کاربران پر چانه کم کنند و مصرف ... وب و اینترنت ... یک از 10 اپلیکیشن مورد بررسی، سه تماس تلفنی یک دقیقه ای برقرار شد ... حجم داده های مصرفی تان پایین است، این موضوع می تواند اهمیت پیدا کند.
<

نظرات (۱)

  • هونام سنگ
  • با سلام ممنون از سایت خوب و ارائه مطالب ارزندتون موفق و پایدار باشید.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید