مای پیکس لاو | فیلم و عکس | خبر و سرگرمی

کلمات کلیدی

دانلود فیلم 50 کیلو آلبالو

گلچین مولودی نیمه شعبان و ولادت امام زمان(ع) + دانلود

دانلود مولودی 96 میلاد امام مهدی(عج)

سلام بمبئی در کانال تلگرام

آدرس سایت سهام عدالت

دانلود قسمت هفدهم سریال کرگدن

دانلود قسمت هفدهم 17 سریال کرگدن

دانلود قسمت 17 سریال کرگدن

دانلود سریال کرگدن قسمت هفدهم 17

Kargadan Series ُS01E17

دانلود قسمت سوم سریال کرگدن

دانلود قسمت سوم 3 سریال کرگدن با کیفیت عالی HD

دانلود قسمت 3 سریال کرگدن

دانلود رایگان قسمت سوم ۳ سریال کرگدن

سریال مانکن قسمت 11

دانلود قسمت یازدهم 11 سریال مانکن

فیلم پارادایس

دانلود فیلم پارادایس کامل

دانلود فیلم پارادایس بدون سانسور

دانلود فیلم پارادایس با کیفیت 1080p

دانلود فیلم پارادایس

دانلود رایگان فیلم پارادایس

فیلم جاده قدیم

دانلود رایگان فیلم جاده قدیم

دانلود قسمت بیست و پنجم 25 سریال نهنگ آبی

دانلود قسمت 25 سریال نهنگ آبی

دی جی ظفر علی

دانلود آهنگ کامل ظفر علی

بی قرارم کردی تو شکارم کردی

دانلود قسمت 11 سالهای دور از خانه

آخرین نظرات
  • ۱ دی ۹۸، ۱۳:۴۸ - مشاوره خانواده
    :)
  • ۲۲ مرداد ۹۸، ۱۱:۰۷ - خشکشویی در کرج
    عالی
  • ۰
  • ۰

ماجرای جالب ازدواج عارف لرستانی و همسرش الهام ناصری

ماجرای ازدواج عارف لرستانی با الهام ناصری

عکس های عارف لرستانی و همسرش الهام ناصری

جزییاتی از زندگی خصوصی عارف لرستانی

عارف لرستانی ، در حاشیه
عارف لرستانی بازیگر سریال در حاشیه و همسرش الهام ناصری از آشنایی و ازدواجشان ماجرای جالبی تعریف میکنند .

ماجرای ازدواج عارف لرستانی

عارف لرستانی بازیگری است که بیشتر او را با آثار مهران مدیری میشناسیم ماجرای آشنایی و ازدواج با همسرش الهام ناصری را تعریف میکند .عارف لرستانی

عارف لرستانی

عارف لرستانی متولد سال ۵۰ در ۱۵ بهمن می باشد و از سال ۷۷ وارد حیطه ی بازیگری می شود . او کارش را با همکاری با آقای مهران مدیری در جنگ ۷۷ آغاز کرد و در کارهای بعدی اش هم ، با آقای مهران مدیری همکاری می کرد .

و امسال هم با بازی در طنز « در حاشیه » دوباره در کنار آقای مهران مدیری قرار گرفت .

عارف لرستانی

عکس های عارف لرستانی و همسرش

ماجرای ازدواجش از این قرار بود که در یک مهمانی خانوادگی از آشنایان و دوستان دور ، خانمش را می بیند و می گوید :من در آن مهمانی او را دیدم و باهم کمی درباره ی مسائل کاری صحبت کردیم .

چند وقت بعد ، دوستانم بخاطر سفر کاریشان می خواستند به ژاپن سفر کنند که من داوطلب شدم تا سوالاتی که برای این سفر می خواهند از سفارت ژاپن بپرسند ، من این کار را برایشان انجام دهم.

و از آنجایی که می دانستم خانمم در سفارت ژاپن کار می کند ، فرصت را مناسب دیدم و به او زنگ زدم و او هم با دقت تمام به همه ی سوالاتم پاسخ داد . در نهایت همین تماس تلفنی باعث شد تا تماس تلفنی های دیگری بین ما رد و بدل شود و منجر به ازدواج ما شد .
خود خانم آقای لرستانی می گوید :از آنجایی که زندگی اطرافیانم را می دیدم که چگونه ازدواج هایی داشته اند کمی از ازدواج ترسیده شده بودم و به دنبال شخصی می گشتم که باسواد و دارای اطلاعات بالایی باشد و همچنین مسئولیت پذیر هم باشد که همه ی این سفات را درون عارف پیدا کردم و چون از آنجایی که من اهل کتاب خواندن هستم و به دنبال مردی بودم که مانند خودم باشد ، خوشبختانه عارف هم اهل کتاب بود و در همه ی زمینه های ورزشی ، تاریخی ، بازیگری و ادبیان و دین اطلاعات زیادی داشت .

به همین خاطر وقتی به من زنگ زد و از من خواست تا با پدر و مادرم صحبت کنم و از آنها وقت خواستگاری را بگیرم ، خیلی خوشحال شدم و این لحظه یکی از بهترین لحظات زندگی من بود .

و این چنین بود که من با عارف ازدواج کردم .

 

 

عارف لرستانی

 

عارف لرستانی و همسرش

 

 

 

 

عارف لرستانی

 

 

 

 

عارف لرستانی کنار همسرش

 

 

عکس های عارف لرستانی و همسرش الهام ناصری

۵۱۰
منبع : سفیدک -/ح

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید