مای پیکس لاو | فیلم و عکس | خبر و سرگرمی

کلمات کلیدی

دانلود فیلم 50 کیلو آلبالو

گلچین مولودی نیمه شعبان و ولادت امام زمان(ع) + دانلود

دانلود مولودی 96 میلاد امام مهدی(عج)

سلام بمبئی در کانال تلگرام

آدرس سایت سهام عدالت

دانلود قسمت هفدهم سریال کرگدن

دانلود قسمت هفدهم 17 سریال کرگدن

دانلود قسمت 17 سریال کرگدن

دانلود سریال کرگدن قسمت هفدهم 17

Kargadan Series ُS01E17

دانلود قسمت سوم سریال کرگدن

دانلود قسمت سوم 3 سریال کرگدن با کیفیت عالی HD

دانلود قسمت 3 سریال کرگدن

دانلود رایگان قسمت سوم ۳ سریال کرگدن

سریال مانکن قسمت 11

دانلود قسمت یازدهم 11 سریال مانکن

فیلم پارادایس

دانلود فیلم پارادایس کامل

دانلود فیلم پارادایس بدون سانسور

دانلود فیلم پارادایس با کیفیت 1080p

دانلود فیلم پارادایس

دانلود رایگان فیلم پارادایس

فیلم جاده قدیم

دانلود رایگان فیلم جاده قدیم

دانلود قسمت بیست و پنجم 25 سریال نهنگ آبی

دانلود قسمت 25 سریال نهنگ آبی

دی جی ظفر علی

دانلود آهنگ کامل ظفر علی

بی قرارم کردی تو شکارم کردی

دانلود قسمت 11 سالهای دور از خانه

آخرین نظرات
  • ۱ دی ۹۸، ۱۳:۴۸ - مشاوره خانواده
    :)
  • ۲۲ مرداد ۹۸، ۱۱:۰۷ - خشکشویی در کرج
    عالی
  • ۰
  • ۰

فال روزانه یکشنبه 27 فروردین 1396

فال 27 فروردین 96

فال 27 فروردین 96 | طالع بینی یکشنبه 27 فروردین 96

فال روزانه یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۶

فال روزانه

 

 

 

متولدین فروردین

فال روزانه یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۶

امروز خیلی حوصله تغییر یا فعالیت های زیاد را ندارید. مهم این است که با آنچه انجام می دهید، ارتباط قلبی برقرار کنید. به این مفهوم که با عشق کارهایتان را انجام دهید. از امروز تا آخر تابستان منتظر رویدادهای بسیار خوب در زندگی باشید. فرصت های شغلی بسیار عالی پیش روی شما قرار خواهند گرفت که به واسطه آنها می توانید موقعیت کنونی خود را ارتقا دهید. با نگاه به زندگی افراد موفق می توانید از آنها الهام بگیرید و خود را هر روز بیشتر به رویاهایتان نزدیک کنید.

 

متولدین اردیبهشت

فال روزانه یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۶

شما خدای انجام کارهای تکراری هستید و خیلی خوب می توانید روزمرگی های خود را تکرار کنید. اما دیگر وقتش رسیده تا تغییر کنید. از گوشه امن زندگی بیرون بیایید و کمی تحول ایجاد کنید. مسیرهای تازه برای کارهای خود پیدا کنید. در ارتباط هایتان نگاهتان را عوض کنید. بهترین زمان برای تفکرات عمیق است. به دل و قلب خود رجوع کنید. حتی در ظاهر خانه و زندگی هم تغییر ایجاد کنید. اگر بتوانید با خودتان صادق باشید و تنبلی را کنار بگذارید، شک نداشته باشید اتفاق های بسیار خوبی در انتظار شما خواهد بود.

 

متولدین خرداد

فال روزانه یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۶

امروز شاید با مردمی روبه رو شوید که شما را انسانی کاملا سطحی خطاب می کنند! اما آنهایی که واقعا شما را می شناسند و به اندازه کافی با شما معاشرت داشته اند، به خوبی می دانند که این طور نیست و اتفاقا دیدگاه های خوب شما در مسایل مختلف را تحسین می کنند. از امروز مسیر تازه ای را در زندگی خود آغاز کنید: اینکه بیشتر به درون و خواسته های قلبی خود توجه داشته باشید و همه جوانب روحی خود را آنالیز کنید. مطمئن باشید این تفکرات معنوی، به کلی مسیر زندگی شما را تغییر خواهد داد.


متولدین تیر

فال روزانه یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۶

امروز به این فکر کنید که سازش و توافق با دیگران هیچ از ارزش شما کم نمی کند. از امروز تا آخر تابستان قرار است شاهد رویدادهای بسیار خوب در زندگی باشید. اما همه آنها به دیدگاه شما بستگی دارد. به این که از روند همیشگی دست بکشید و کمی شهامت تغییر داشته باشید. اگر با عشقتان مشکلی دارید، به جای آنکه آن را مخفی کنید و خودتان را به آن راه بزنید، با مکالمه و گفت‌وگو، ریشه آن را پیدا و به طور کل برطرفش کنید. این را بدانید که با حرف زدن با دیگران، خیلی چیزها می توانید یاد بگیرید.

 

متولدین مرداد

فال روزانه یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۶

از امروز تا آخر تابستان فرصت های شغلی بسیار خوبی در انتظار شما است. چشمان خود را بازکنید تا همه فرصت ها را ببینید و آنها را در هوا بقاپید. این را به یاد داشته باشید که برای پیشرفت به تغییر و به‌روز شدن نیاز دارید. همه مسیایل را نه از یک منظر که از چند طرف نگاه کنید تا به طور کامل مزایا و معایب آن را پیدا کنید. اگر قرار است با مدیر خود در مورد مسایل کاری حرف بزنید، حتما خوانسردی خود را حفظ کنید. وقتی با آرامش حرف بزنید همه چیز به نفع شما خواهد شد.

 

متولدین شهریور

فال روزانه یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۶

امروز گویا خلاقیت و اشتیاقات شما کم شده اند. اما می توانید دوباره آنها را برانگیخته کنید. از امروز تا آخر شهریور این فرصت را دارید تا هر نشانه ای برای ارتقا پیدا می کنید را بررسی کنید و اگر کاربردی بود، برای آن برنامه ریزی کنید. امروز احتمالا احساسات شما ثابت نیستند و دایم سرد و گرم می شوید. هر چه قدر هم که دیگران از شما انتقاد کنند، باید آرامش خود را حفظ کنید و با کسی وارد بحث یا مشاجره نشوید. به این افراد به چشم آینه ای نگاه کنید که معایب شما را هویدا می کنند. پس نباید از آنها ناراحت که حتی برعکس، بسیار هم خوشحال شوید.

 

متولدین مهر

فال روزانه یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۶

اگر خیلی به مسایل عاطفی توجه نداشته باشید، امروز خانه برای شما حکم زندان را خواهد داشت. اما می توانید با تغییر روند و روش های رفتاری خود، همه چیز را تغییر دهید و از هم‌اکنون تا آخر تابستان شاهد رویدادهای بسیار خوب در زندگی باشید. وقتی شما نگاهتان را عوض کنید، خانه و اعضای خانواده خیلی هم دوست داشتنی و مهم خواهند بود. بهتر است در فرصت بیکاری به این فکر کنید دقیقا از دنیا و اطرافیان چه می خواهید و در زندگی به دنبال چه چیزهایی هستید! همین آگاهی ها شما را چند قدم جلوتر از موقعیت کنونی قرار خواهند داد.

 

متولدین آبان

فال روزانه یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۶

نماد ماه آبان، کژدم است. امروز باید مراقب باشید که کجا را نیش می زنید! ارتباط های شما امروز سیر نزولی پیدا می کنند و ممکن است با اطرافیان نتوانید خیلی خوب رفتار کنید. اما خیلی زود باید متوجه این امر بشوید تا ادامه نداشته باشد. احتمال اینکه کسی با شما روی دنده لج بیفتد و دایم مزاحمتان شود زیاد است. اما کنترل خود را از دست ندهید. با حفظ آرامش با او رفتار کنید و به هیچ عنوان واکنش منفی نشان ندهید. از امروز تا آخر تابستان بهتر است بیشتر سرتان به کار خودتان باشد و خیلی به کسی نزدیک نشوید.

 

متولدین آذر

فال روزانه یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۶

تا الان طوری خرج می کرده اید که گویا آینده ای وجود ندارد؟ دست از این کار بردارید زیرا از امروز تا ۵ ماه آینده با مسایل مالی مواجه خواهید بود که شاید چندان خوشایند نباشند. اگر برنامه ریزی اقتصادی ندارید، یا روش کاریتان طوری نیست که سوددهی داشته باشد، از همین امروز آن را تغییر دهید. با چشمان باز، همه فرصت های شغلی را بررسی کنید. خبر خوشحال کننده این است که فرصت های پولی زیادی در انتظار شماست. اما به این بستگی دارد که نگاهتان را تغییر دهید و خواسته های درونی خود را کشف کنید. با خودتان صادق باشید.

 

متولدین دی

فال روزانه یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۶

شما در شغل خود بسیار حرفه ای هستید و هیچ کسی به اندازه شما نمی تواند مسوولیت هایش را به انجام برساند. اما در کنار اینها، ایرادی هم دارید که خواسته های درونی خود را به زبان نمی آورید. امروز مهم این است که بتوانید میان زندگی کاری و شخصی خود تفکیک قایل شوید و آنها را از هم جدا کنید. از اینکه با عشقتان در مورد خواسته های قلبی خود حرف بزنید، نترسید. البته پیش از بیان هر حرفی باید با خودتان صادق باشید و ببینید در دلتان چه می گذرد و اولویت های شما در زندگی چیست! از امروز تا آخر تابستان دوره مثبتی در زندگی شما آغاز خواهد شد. قدردان آن باشید.

 

متولدین بهمن

فال روزانه یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۶

امروز باید تصویرهای ذهنی خود را از زوایای مختلف ببینید و بررسی کنید. اگر مسایلی هستند که موجب هراس یا نگرانی شما شده اند را امروز کشف و برای برطرف کردن آنها راه چاره بیابید. نشانه های متعددی امروز در زندگی شما ظاهر خواهند شد و باید بسیار باهوش باشید و آنها را به سرعت تشخیص دهید. با نیروی فکری خود می توانید فرصت های مالی و شغلی عالی برای خود رقم بزنید. با عشقتان در مورد روحیاتتان حرف بزنید و از اینکه از واقعیت های درونی شما آگاه شود هیچ ترسی نداشته باشید.

 

متولدین اسفند

فال روزانه یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۶

امروز شاید نتوانید مثل همیشه توجه دیگران را به خود جلب کنید. یا اینکه در ارتباط های عاطفی یا اجتماعی خود چندان موفق نخواهید بود. اما فرصت خوبی برای فکر کردن به خواسته های قلبی خود است. شما در سال های گذشته همیشه یک رویکرد کاری و رفتاری داشته اید و بدون شک نتیجه آنها هم همیشه یکی بوده است. اما امروز کمی با خودتان صادق باشید و ببینید آیا این همان مسیری است که همیشه می خواسته اید؟ اگر این طور نیست، از همین امروز روند کاری خود را تغییر دهید. اگر کسی از شما انتقاد کرد، به هیچ عنوان واکنش منفی نشان ندهید.




فال روزانه یکشنبه 27 فروردین 96

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید