مای پیکس لاو | فیلم و عکس | خبر و سرگرمی

کلمات کلیدی

دانلود فیلم 50 کیلو آلبالو

گلچین مولودی نیمه شعبان و ولادت امام زمان(ع) + دانلود

دانلود مولودی 96 میلاد امام مهدی(عج)

سلام بمبئی در کانال تلگرام

آدرس سایت سهام عدالت

دانلود قسمت هفدهم سریال کرگدن

دانلود قسمت هفدهم 17 سریال کرگدن

دانلود قسمت 17 سریال کرگدن

دانلود سریال کرگدن قسمت هفدهم 17

Kargadan Series ُS01E17

دانلود قسمت سوم سریال کرگدن

دانلود قسمت سوم 3 سریال کرگدن با کیفیت عالی HD

دانلود قسمت 3 سریال کرگدن

دانلود رایگان قسمت سوم ۳ سریال کرگدن

سریال مانکن قسمت 11

دانلود قسمت یازدهم 11 سریال مانکن

فیلم پارادایس

دانلود فیلم پارادایس کامل

دانلود فیلم پارادایس بدون سانسور

دانلود فیلم پارادایس با کیفیت 1080p

دانلود فیلم پارادایس

دانلود رایگان فیلم پارادایس

فیلم جاده قدیم

دانلود رایگان فیلم جاده قدیم

دانلود قسمت بیست و پنجم 25 سریال نهنگ آبی

دانلود قسمت 25 سریال نهنگ آبی

دی جی ظفر علی

دانلود آهنگ کامل ظفر علی

بی قرارم کردی تو شکارم کردی

دانلود قسمت 11 سالهای دور از خانه

آخرین نظرات
  • ۱ دی ۹۸، ۱۳:۴۸ - مشاوره خانواده
    :)
  • ۲۲ مرداد ۹۸، ۱۱:۰۷ - خشکشویی در کرج
    عالی
  • ۰
  • ۰

سریال های ماه رمضان 96 کدامند؟

سریال ، سریال های ماه رمضان
تلویزیون برای ماه رمضان و تابستان امسال سریال های ویژه ای را آماده پخش کرده است که از میان آنها میتوان به دو سریال ماه رمضانی زیرپای مادر و نفس اشاره کرد.

سریال هایی که در ماه رمضان روی آنتن میروند

سریال بخش جدانشدنی و پرمخاطب تلویزیون است که به مناسب های مختلف سریال های ویژه ای از تلویزیون پخش میشود . با فرارسیدن ماه مبارک رمضان سریال های جدیدی رو آنتن شبکه نسیم میرود که در این بخش به معرفی آنها می پردازیم. علاوه بر سریال هایی که ماه مبارک رمضان روی آنتن میرود تلویزیون برای تابستان امسال سریال های ویژه ای را در دست تولید دارد که به طور کلی به معرفی آنها میپردازیم.سریال

سریال

سریال های ماه رمضان و تابستان 96

پخش دو مجموعه تلویزیونی در ماه رمضان

سریال های «زیر پای مادر» به کارگردانی بهرنگ توفیقی و سریال «نفس» به کارگردانی جلیل سامان برای پخش از شبکه های یک و سه سیما در ماه رمضان در نظر گرفته شدند اما سریال «سر دلبران» به کارگردانی محمدحسین لطیفی که پیش از این در کنداکتور رمضان قرار گرفته بود، به دلیل طولانی شدن مراحل تولید به پخش در این ماه نرسید.
 
سریال لبخند رخساره یا زیر پای مادر : در 30 قسمت از اوایل خرداد امسال با آغاز ماه رمضان به صورت هر شبی روی آنتن شبکه یک خواهد رفت. کامبیز دیرباز (به نقش خلیل)، بهناز جعفری (آتنه)، بهزاد فراهانی (پدر آتنه)، مریم به وبانی، مجید نوروزی، علیرضا آرا (برادر آتنه)، مجید واشقانی (سهراب برادر خلیل)، حمیدرضا هدایتی (پدر رخساره)، داریوش سلیمی، (با معرفی) درسا بختیاری (ستاره) و (با حضور) پریوش نظریه (رخساره)، آتیلا پسیانی و مهدی سلطانی (اسماعیل) گروه بازیگر ان اصلی این سریال را تشکیل می دهند.
سریال

سریال ماه رمضانی زیر پای مادر

سریال لبخند رخساره یا زیر پای مادر ملودرامی اجتماعی است و در خلاصه قصه آن آمده است:هیچگاه دوری، دوستی نمی آورد و خانواده قصه لبخند رخساره قبل از آنکه دیر شود، به همدلی می رسند.

سریال نفس :سریال نفس تولید گروه فیلم و سریال شبکه سوم سیما سومین سریال از سه گانه جلیل سامان است که با همت رضا نصیری نیا؛ مجری طرح، ماه های آخر تصویربرداری را پشت سر می گذارد. داستان سریال در مورد جوانی پر شر و شور است که در بحبوحه وقایع انقلاب رازی در زندگی اش فاش می شود. او برای رسیدن به حقیقت حوادث پیچیده ای را پشت سر می گذارد.
سریال

سریال نفس با بازی بهناز جعفری

مسعود رایگان ، ژاله صامتی، علیرضا کمالی، بهناز جعفری ، قربان نجفی، احسان امانی، شهاب شادابی، هادی عامل هاشمی، با معرفی ساناز سعیدی و با حضور فاطمه گودرزی ، هدایت هاشمی ، داریوش فرهنگ ، رامین راستاد ، پژمان جمشیدی و خسرو شهراز بازیگران «نفس» هستند.

سریال های در دست تولید تلویزیون

رسانه ملی، در کنار دیگر تولیدات مناسبتی خود که در هر رویداد تاریخی و مذهبی همراه بینندگان تلویزیون می شود، به طور معمول در ساعت های شبانه و بخش های مختلف سیما، سریال های مختلفی را در ژانر های درام اجتماعی، خانوادگی، طنز، تاریخی و ... دارد.

شبکه یک سیما در این بین با چهار مجموعه تلویزیونی، شبکه دو با 3 سریال، شبکه سه سیما با 7 مجموعه نمایشی و شبکه تهران با 5 عنوان مجموعه تلویزیونی، به تولیدات رسانه ملی می پردازند و البته دیگر کارگردان ها با عناوینی چون سریال های «گسل»، «بی نمک»، «حضرت موسی (ع)»، «سلمان فارسی»، «الف ویژه»، «شکر آباد»، «زیر آسمان شهر»، «بی همگان»، «هاتف»، «دلدادگی» و ... مشغول تهیه مجموعه های نمایشی برای سیمای جمهوری اسلامی ایران هستند.

پرستاران

فاز دوم سریال «پرستاران» به کارگردانی شهرام شاه حسینی و تهیه کنندگی داوود هاشمی با پیشرفت 80 درصدی در حال تصویربرداری است و به گفته تهیه کننده با تلاش شبانه روزی برای تولید 20 درصد باقیمانده کار می کنند.

مجموعه تلویزیونی پرستاران به تهیه کنندگی داود هاشمی و کارگردانی مشترک علیرضا افخمی، محمودرضا تخشید و شهرام شاه حسینی، محصول گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که با مشارکت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حال تولید است.


پرواز در ارتفاع صفر

سریال «پرواز در ارتفاع صفر» برای پخش از شبکه یک این روزها در اصفهان در حال تصویربرداری است و عبدالحسن برزیده در حال کارگردانی آخرین صحنه های این مجموعه است.
«پرواز در ارتفاع صفر» به کارگردانی عبدالحسن برزیده و تهیه کنندگی محمد نشاط نیز روز های آخر تولید را می گذراند.
 
این سریال زندگی یک خلبان جنگنده نیروی هوایی را در دوران دفاع مقدس روایت می کند و در این صحنه ها شاهد پروازهای جنگی و نظامی هستیم و بخشی از کار هم صحنه هایی از داخل کابین هواپیما را می گیرد.
سریال

شاهرخ استخری در سریال پرواز در ارتفاع صفر

 شاهرخ استخری، عمار تفتی، بیژن افشار، حمیدرضا نیک دل و... از بازیگرانی هستند که در این صحنه ها مقابل دوربین نقش ایفا می کنند.

 
پایتخت 5

پنجمین سری از تولید مجموعه نمایشی «پایتخت» به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری با مشارکت سازمان هنری اوج در شیرگاه استان مازندارن کلید خورد و این روزها گروه بازیگری و کارگردانی مشغول ضبط این سریال هستند.

بازیگران:محسن تنابنده، احمد مهرانفر، علیرضا خمسه، ریما رامین فر، نسرین نصرتی، هومن حاجی عبدالهی، بهرام افشاری، سارا و نیکا فرقانی، مجتبی بلال حبشی، مصطفی بلال حبشی، سلمان خطی و ... .
سریال

علیرضا خمسه در سریال پایتخت

عوامل سریال عبارتند از:تهیه کننده:الهام غفوری، کارگردان:سیروس مقدم، طراح و سرپرست نویسندگان:محسن تنابنده، نویسنده:امیر حسین قاسمی.


 
87 متر

کیانوش عیاری کارگردان سینما و تلویزیون بلافاصله بعد از ساخت فیلم سینمایی کاناپه، از سریال 87 متر ساخته جدید خود برای تلویزیون خبر داد. با توجه به تعدد قسمت ها همچنان سریال 87 متر به کارگردانی کیانوش عیاری، در مرحله پیش تولید است
 
بنا بر گفته های مدیر برنامه ریزی و مدیر تولید، تولید این مجموعه تلویزیونی با توجه به تعدد قسمت ها به این زودی ها رقم نمی خورد و مدت زمان بیشتری را برای پیش تولید باید سپری کند.

گفتنی است؛ «87 متر» به نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی کیانوش عیاری است.

 
شکوه یک زندگی

مجموعه تلویزیونی شکوه یک زندگی به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما، این روزها پس از اتمام روند تدوین، با توجه به روایت قصه در دهه 60 و هشت سال دفاع مقدس، مراحل جلوه های ویژه را پشت سر می گذارد و احتمالا پس از ماه مبارک رمضان به روی آنتن شبکه دو سیما می رود.
شکوه یک زندگی عنوان سریال جدید شبکه دو سیما است که در حال ساخت است و داستان تاریخی دارد شخصیت اصلی این داستان نارگل است که بیتا سحرخیز آن را بازی می کند. روایت «شکوه یک زندگی» به کارگردانی رضا بهشتی و تهیه کنندگی امیرعباس کنی در فضای سالهای 1346 تا 1362 در سه مقطع زمانی آغاز شده و پیگیری خواهد شد .
 
سریال

بیتا سحرخیز در سریال شکوه یک زندگی

 
در این مجموعه بازیگرانی چون؛ بیتا سحرخیز، نازنین فراهانی، عبدالرضا اکبری، مریم کاظمی، حسام محمودی، مزدک رستمی، طوفان مهردادیان، کوروش سلیمانی، سوگل طهماسبی و ... به ایفای نقش می پردازند.

 
گمشدگان

تصویربرداری مجموعه گمشدگان به کارگردانی رضا کریمی همزمان با مراحل تدوین در حالی ادامه دارد که برای پخش در ایام تابستان برای شبکه دو سیما در نظر گرفته شده است.
داستان آن با نگاهی آسیب شناسانه و اجتماعی به معضل اعتیاد و تاثیرات مخرب آن بر خانواده می پردازد.

تاکنون روشنک گرامی، بهنام تشکر، کتانه افشاری نژاد، مهرداد ضیایی، حسن تسعیری، یاسر جعفری، سارا مهدوی، ادوین راستاد، ستاره اسکندری، سعید داخ و مینا دلشاد جلوی دوربین رفته اند.

عوامل سریال گمشدگان عبارتند از:

کارگردان:رضا کریمی، نویسندگان :رضا مقصودی و احسان جوانمرد، مدیر تصویر برداری :علیرضا رنجبران، تصویر بردار:سجاد حیدری ، تدوین :فریدون جامه بزرگ مدیر تولید:مهدی رجبی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز :عادل معصومیان، طراح صحنه و لباس:پیام سوری ، طراح گریم:مجید اسکندری، صدابردار:رضا کنشلو، منشی صحنه:محسن بهاری، مدیر تدارکات:روح الله رهبری، ،عکاس:علی حمیدنژاد، نورپرداز:نورالدین جعفری، مجری گریم:هادی لطفی،فیروزه پرچمی،شهره خراسانی، مشاور امور رسانه ای:علی زادمهر،ناظر کیفی :سید هادی موسوی تهیه کننده:علی حجازی مهر، محصول گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما.


 
یه گله جا

مجید قناد بار دیگر با همراهی کودکان 6 تا 12 سال در دکوری وسیع واقع در شهرک سینمایی غزالی برای شبکه دو سیما برنامه تولید می کند.
 
این مجموعه تلویزیونی هم اکنون در حال تولید است و طبق خبرهای منتشر شده بزودی به روی آنتن می رود.

هنرمندانی که در کنار مجید قناد در این مجموعه به ایفای نقش پرداخته اند، عبارتند از؛ سوسن مقصودلو، حسین محب اهری، مرتضی ضرابی، احمدرضا اسعدی، ساناز سماواتی، پارسیا شکوری و ... که با کارگردانی علیرضا محمودزاده و تهیه کنندگی سید محسن مناجاتی و مجید قناد به زودی روانه آنتن شبکه دو سیما می شود.

 
پنچری

سریال پنچری به تهیه کنندگی مهران مهام و کارگردانی برزو نیک نژاد داستان پسری است که همه مقدمات را چیده تا به دختر مورد علاقه اش برسد، اما در این مسیر اتفاقاتی رخ می دهد که او برای رسیدن به خواسته اش همه اطرافیانش را به چالش می کشد .
اگر این روزها منتظر کار جدید برزو نیک نژاد باشید. بنا بر گفته های آرش برومند مدیر صدابرداری به زودی تصویربرداری سریال پنچری به انتها می رسد و برای پخش بعد از ماه مبارک رمضان در شبکه سه سیما در نظر گرفته شده است.
سریال

مرسم سعادت و یوسف تیموری در سریال پنچری

یوسف تیموری، زهره فکور صبور، مریم سعادت، رضا داوود نژاد، حمید لولایی، مهران غفوریان، شهره سلطانی، مائده طهماسبی، بهشاد شریفیان و ... از بازیگران این سریال هستند.


سرزمین کهن

کمال تبریزی کارگردان این مجموعه تاریخی است که درصدد به تصویرکشیدن بخشی از تاریخ ایران است. این سریال با ایفای نقش بازیگرانی چون؛ آرش مجیدی، پریوش نظریه، سعید راد و… جلوی دوربین رفته و به زودی تصویربرداری آن پایان می یابد.
این سریال به بررسیوقایع سیاسی، تاریخی و اجتماعی ایراناز سال1320 خورشیدی تاانقلاب 1357و در بستر زندگی یک پسر نوجوان می پردازد. فصل اول این مجموعه در بهمن ماه سال922 روی آنتن رفت اما پس از پخش چهار قسمت از سریال، توهین و تحریف تاریخایل بختیاریاز آن برداشت شد و موجی از اختلافات را در میان این افراد در پی داشت و پس از مدتی هم متوقف شد.

نویسندگی این مجموعه را علیرضا طالب زاده بر عهده دارد و از جمله بازیگران این مجموعه پر شخصیت می توان به نیکی کریمی، محمدرضا فروتن، حسن پورشیرازی، فرشته صدر عرفایی، جعفر دهقان، امیر آقایی، شبنم قلی خانی، الهام حمیدی، ثریا قاسمی، علی شادمان، پژمان بازغی، هنگامه قاضیانی، میترا حجار، پرویز پورحسینی، حسین محجوب، بیتا فرهی، هومن سیدی، مهرداد ضیایی، لیلا زارع، آشا محرابی، محسن تنابنده، جواد عزتی، رسول نقوی، شیوا بلوچی، متین حیدرنیا، امین رحیمی، درشن سینک، بهرام کمیجانی، فریبرز گرما رودی و… اشاره کرد.

 
آنام

جواد افشار کارگردان مجموعه تلویزیونی آنام با آغاز تصویربرداری فاز اول در منطقه کلیبر استان آذربایجان شرقی، حدود 50 درصد از مراحل ضبط را پشت سر گذاشته است.
سریال

تصویری از سریال آنام

گفتنی است، سریال آنام با ایفای نقش بازیگران مطرح سینما و تئاتر و از میان استعدادهای بازیگری استان آذربایجان شرقی و غربی داد به تصویر در خواهد آمد و تا به امروز حضور گلچهره سجادیه، سیروس گرجستانی، سیامک صفری و شبنم قلی خانی فریبا متخصص و لاله مرزبان به عنوان بازیگران اصلی انتخاب شده است.


لیسانسه ها

لیسانسه ها با پشت سر گذاشتن موفقیت خود فصل اول، حالا این بار سروش صحت تولید فاز دوم این سریال را از 5 بهمن ماه آغاز کرد و در کنار دیگر بازیگران اصلی آن آتنه فقیه نصیری به جمع عوامل آن اضافه شد.
فصل دوم «لیسانسه ها» به کارگردانی سروش صحت و تهیه کنندگی رضا جودی مراحل تصویربرداری را می گذراند. این سریال داستان زندگی چند جوان را با بیانی طنز روایت می کند. «لیسانسه ها» سریالی است که به نظر می رسد در فصل دوم نیز مثل «پایتخت» به موفقیت برسد چون بازیگران خوب و داستان منسجمی داشت که قابل ادامه دادن بود

بازیگران سریال «لیسانسه ها» عبارتند از:امیرحسین رستمی، هوتن شکیبا، امیر کاظمی، متین ستوده، رویا میرعلمی، کاظم سیاحی، سیاوش چراغی پور، عزت الله مهرآوران، آتنه فقیه نصیری و... از بازیگران این سریال هستند.


روزهای بی قراری

طرح اولیه 40 قسمت فصل دوم مجموعه تلویزیونی روزهای بی قراری به کارگردانی کاظم معصومی تاکنون به تصویب رسیده است و بعد از نگارش گروهی فیلمنامه کار تولید آغاز می شود.

بازیگرانی چون ابوالفضل پورعرب، پژمان بازغی، الهام حمیدی، کامران تفتی و سارا صوفیانی در این مجموعه تلویزیونی ایفای نقش کرده اند.


آرمان دو

این مجموعه تلویزیونی به کارگردانی احسان عبدی پور و تهیه کنندگی ایرج محمدی محصولی از شبکه سه سیما است که پس از دو ماه تصویربرداری با ایفای نقش بازیگرانی چون؛ مرجانه گلچین، حمید آذرنگ، الیکا عبدالرزاقی، سحر ولدبیگی، علیرضا استادی، علی مسعودی، علی اوجی و ... نیمی از روند تصویربرداری را پشت سر گذاشته است.
این سریال که قرار است از شبکه سه سیما پخش شود داستان پسر خوش دل و مهربانی است که تلاش می کند مشکلات خواهر و فرزندان خواهرش را برطرف کند، او در این مسیر درگیر موقعیت هایی جذاب و نفسگیر می شود و...

به گفته عبدی پور سه ماه دیگر از تصویربرداری سریال 26 قسمتی «آرماندو» باقی مانده است و از اواسط مرداد ماه این سریال وارد مراحل فنی خواهد شد.

 
آهو

آهو عنوان سریالی است به تهیه کنندگی مجید مولایی است که کارگردانی آن را عزیزالله حمید نژاد بر عهده گرفته است.

این مجموعه تلویزیونی برای پخش از شبکه سه، هم اکنون وارد مرحله پیش تولید شده است و با توجه به روایت تاریخی «آهو» پس از طراحی لباس، صحنه و ... این اثر را در شهرهای تهران، کاشان و قزوین آغاز می کند.

 

زیر آسمان شهر4

سریال زیر آسمان شهر به کارگردانی مهران غفوریان و تهیه کنندگی مهران مهام پیش از تولید مجموعه تلویزیونی همسایه ها به نگارش درآمد و همزمان با کارگردانی غفوریان در همسایه ها متوقف شد.

سری چهارم از مجموعه تلویزیونی زیر آسمان شهر همچنان در مرحله نگارش و طرح اولیه است و زمان بندی از تولید آن مشخص نیست.

 
لژیونر

تصویربرداری سریال «لژیونر» همزمان با تدوین در حال انجام است و روزهای آینده احمدرضا اسعدی و مجید رحمتی در برابر دوربین این سریال هنرنمایی خواهند کرد.

سریال 15 قسمتی «لژیونر» به کارگردانی مسعود آب پرور و تهیه کنندگی مهدی فرجی برای پخش از شبکه پنج در حال تولید است که با محوریت اجتماعی و موضوعات خانوادگی بوده و روایتگر مسائل مورد علاقه جوانان در بستری ورزشی است.

 
در جستجوی آرامش

مجموعه تلویزیونی در جستجوی آرامش به کارگردانی سعید سلطانی و تهیه کنندگی علی آشتیانی پور همزمان با مراحل تدوین تصویربرداری آن در حال انجام است و تا سه ماه دیگر برای پخش از شبکه پنج سیما به پایان می رسد.
مضمون سریال «در جست وجوی آرامش» که در چهل قسمت چهل دقیقه ای تولید می شود خانوادگی است و همه اعضا در بیان روایت کلی داستان سهمی اساسی دارند اما پدر خانواده به عنوان سکاندار اصلی ماجرا ما را با روایت این قصه پیش می برد. گفتنی است سریال «در جست وجوی آرامش» از شبکه پنج سیما به روی آنتن می رود.
سریال

پژمان بازغی در سریال در جست و جوی آرامش

در این مجموعه تلویزیونی جمعی از بازیگران پیشکسوت از جمله مهدی هاشمی، فرشته سرابندی، داریوش فرهنگ، پژمان بازغی، محمد متوسلانی، حدیث میرامینی، کمند امیرسلیمانی و زهرا سعیدی ایفای نقش می کنند.

 
پاهای بی قرار

«پاهای بی قرار» به تهیه کنندگی ایرج محمدی، عنوان مجموعه ای تلویزیونی است که این روزها در مرحله نگارش فیلمنامه قرار دارد و براساس برنامه ریزی های انجام گرفته اوایل تابستان در تهران مقابل دوربین خواهد رفت.

نام سریال «پاهای بی قرار» به کارگردانی منوچهر هادی بزودی تغییر خواهد کرد.

 
بازگشت

سریال «بازگشت» به تهیه کنندگی علی جلیلوند برای پخش از شبکه پنج سیما همکنون در مرحله تحقیق و نگارش است و کار خود را از نیمه دوم سال 96 آغاز می کند.

گسل

ادامه تصویربرداری سریال «گسل» به کارگردانی علیرضا بذرافشان در روزهای آینده به لوکیشنی در انتهای بزرگراه همت می رسد که دکوری از یک روستا در افغانستان است.

بازیگرانی چون سام درخشانی، بیژن امکانیان، فلور نظری، مهتاج نجومی، محمد فیلی، سامان دارابی، کاوه سماک باشی، طوفان مهردادیان، رامتین خداپناهی، افشین نخعی، ستاره حسینی، نیکی محرابی در این سریال به ایفای نقش می پردازند.

 
حضرت موسی (ع)

با درگذشت فرج ا... سلحشور کار ساخت سریال موسی (ع) که سلحشور فیلمنامه اش را به پایان برده بود به جمال شورجه سپرده شده است. تمام نگرانی و دغدغه مرحوم سلحشور این بود که خداوند به ایشان عمر دهد تا بتوانند این سریال را بسازند،اما این اتفاق نیفتاد و توانستند مرحله نگارش این سریال را به اتمام برسانند. لیسانسه ها

متن سریال حضرت موسی(ع) به طور کامل توسط آقای سلحشور نوشته شده و به سازمان صدا و سیما ارائه شده است.

پس از تحقیقات و روند طولانی پیش تولید این روزها در حال رایزنی با با عوامل اصلی از جمله مدیر فیلمبرداری، مسئول گریم، چهره­ پردازی، از جمله مسئول جلوه­ های ویژه و الان هم کتابچه آرت­ بوک این کار است.

پروژه موسی(ع) از زمان آغاز پیش تولید به انتخاب عوامل و بازیگران پرداخته و پیش تولید این اثر یکسال به طول خواهد انجامید. به احتمال فراوان فیلمبرداری پروژه ای در ابعاد "موسی (ع) " حداقل سه سال زمان ببرد.


 
سلمان فارسی

مجموعه تاریخی سلمان فارسی که جزو کارهای الف ویژه سازمان صدا و سیما محسوب می شود، با توجه به محتوای تاریخی و روایی فیلمنامه به نویسندگی امرالله احمدجو همچنان در حال نگارش است و آن گونه بیان شده تولید آن احتمالا در سال 96 آغاز می شود.

 
الف ویژه

سریال الف ویژه به کارگردانی محمد رضا هنرمند و تهیه کنندگی زینب تقوایی همچنان توسط حامد افضلی در حال نگارش است و پس از اتمام آن روند پیش تولید اعم از ساخت دکور و انتخاب بازیگران آغاز می شود.

شکرآباد4

سری جدید مجموعه تلویزیونی شکرآباد به کارگردانی شهاب عباسی و همچنین نویسندگی حسن وارسته، حمزه صالحی و امیر شاداب در 52 قسمت در مرحله نگارش است و تا به اینجا نوشتن 10 قسمت از این سریال طنز آماده شده است.

بی همگان

فاز اول این مجموعه تلویزیونی به تهیه کنندگی مهران مهام، توسط علیرضا کاظمی پور در 50 قسمت به نگارش درمی آید و این روزها در حال تحقیق و نگارش است و چون بخش هایی از آن در دادگاه می گذرد و با مسایل قانونی در ارتباط است باید روی پژوهش بیشتر وقت گذاشته شود.
سریال

تهیه کننده پنچری سریال بی همگان را می سازد

مهران مهام که این روزها تهیه کنندگی مجموعه در حال تولید «پنچری» را برعهده دارد، با اعلام این خبر افزود:«بی همگان» یک سریال 100 قسمتی است که به زودی ساخته خواهد شد. با این توضیح که ابتدا در فاز اول 50 قسمت ساخته خواهد شد و فیلمنامه آن نیز توسط علیرضا کاظمی پور به نگارش در خواهد آمد . مهران مهام داستان سریال «بی همگان» را اثری اجتماعی و عاشقانه دانست و بیان کرد:این مجموعه درباره دختر و پسری است که قصد ازدواج با یکدیگر را دارند و مسایلی که سر راهشان قرار دارد.

 
دلدادگی

دلدادگی عنوان مجموعه ای تلویزیونی به کارگردانی سامان مقدم است که در حال حاضر در مرحله نگارش فیلمنامه قرار دارد و براساس برنامه ریزی های انجام گرفته اوایل تابستان مقابل دوربین خواهد رفت.

تصویربرداری به طور کامل در یکی از استان های کشور، شهرک سینمایی دفاع مقدس و شهرک غزالی انجام می شود و سازندگان این روزها مشغول بازدید از لوکیشن های مورد نظر هستند.

سریال های ماه رمضان 96 کدامند؟

54
منبع : گروه فرهنگ و هنر نمناک/ م.ف
<

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید